Aγιος Γεωργιος
TAYLOR
Ίσως αυτό είναι το πιο λαμπρό και το πιο εντυπωσιακό από τα θαύματα που ζούμε από την αρχή της πορείας μας ως τώρα. Πρόκειται για την περίπτωση μιας ταπεινής ενορίας, η οποία αν και ευρισκόμενη σε μια εξαιρετικά υποβαθμισμένη περιοχή, επιλέχθηκε από την Παναγία ώστε να πραγματοποιεί ως σήμερα διαρκή θαυματουργική ροή μύρου από μια απλή εικόνα. Θεωρούμε ότι η πρόσκλησή μας σε αυτή την ενορία είναι μεγάλη ένδειξη τιμής από την Υπεραγία Θεοτόκο, όπως και εξαιρετική στιγμή πνευματικής στήριξης πριν από την καταιγίδα των σύγχρονων κρίσεων.
Ο πάρα πολύ ευλαβής και πιστός ιερέας, μας ζήτησε την συγκεκριμένη θεματολογία, η οποία δεν υπακούει σε πάρα πολύ αυστηρή σειρά αλλά εκφράζει ένα όμορφο, αγαπητικό σύνολο. Ο ιδιόρρυθμος αρχιτεκτονικός τύπος του ναού και η έντονη παρουσία των σπουδαίων βιτρό παραθύρων, μας οδήγησε να χειριστούμε την αισθητική του ναού με αυτό τον τρόπο, όπως επίσης και να ενσωματώσουμε τα προϋπάρχοντα έργα στο νέο πρόγραμμα.
Θεωρούμε αυτή την συγκυρία αληθινό σταθμό στην πορεία μας, πνευματικό βραβείο και στήριξη.
ΒΗΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Ακολουθούμε συγκεκριμένα βήματα για το σχεδιασμό, τη δημιουργία, την κατασκευή και την τοποθέτηση του έργου
ΠΡΙΝ
Συζητούμε τις ιδέες και αντιλήψεις του πελάτη ως προς την αισθητική του χώρου.Σημειώνουμε τις διαστάσεις με ακρίβεια και προβλέπουμε πιθανές μελλοντικές αλλαγές ή χρήσεις.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΠΛΑΝΟΥ
Λαμβάνουμε διαρκώς πληροφόρηση για το εικονογραφικό σύνολο.Προτείνουμε – αποδεχόμαστε συμπληρώσεις ή αλλαγές, ώστε να φτάσουμε σταδιακά σε μια τελική επιλογή θεμάτων για όλο το αγιολογικό πρόγραμμα.
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ
Ένα από τα πιο όμορφα στάδια παίρνει ζωή. Αναπτύσσεται προσεκτικά και οργανωμένα η ουσιαστική πλευρά της δουλειάς μας.Κατά την παραδοσιακή τάξη, από πάνω προς τα κάτω και από ανατολικά προς τα δυτικά.
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ
Σε αυτό το τελευταίο εντυπωσιακό βήμα, ολοκληρώνεται η προσπάθεια όλων.Με εξαιρετική ταχύτητα, οι τοίχοι ζωντανεύουν και γεμίζουν από τις μορφές των Αγίων και των Ιερών Σκηνών.
Μια ενδιαφέρουσα συνεργατική διεργασία φτάνει στο ευτυχισμένο τέλος της, σφραγίζοντας παντοτινά την εσωτερική όψη του ναού.